Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

5G και Τεχνητή Νοημοσύνη!

CREDITS: @ Mark Mucci and @The Richie Allen Show σχετικό τόπικ στο σάιτ μου http://ift.tt/2FxAg8b Τα dislikes δεκτά και σεβαστά ΟΤΑΝ αυτος που τα κλικάρει εκφράζει και γραπτώς τις ενστάσεις του στο πεδίο σχολιασμών. Όταν δεν το κάνει τότε προφανώς ο ...κάθε έξυπνος, κλικάρει αρνητικά από εμπάθεια ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ. Αυτές τις αηδίες τις βαρέθηκα. Ενημερώνω λοιπόν ότι ΣΕ ΠΕΙΣΜΑ αυτής της γελοίας και αθεράπευτης ηλιθιότητας, δε θα δίνω στους σκατόψυχους την ικανοποίηση να βλέπουν τα... "έργα" τους και θα απενεργοποιώ τις αξιολογήσεις αν και εγώ η ίδια θα τις βλέπω. Αυτά για να ξηγιόμαστε και να μην παρεξηγιόμαστε. Ευχαριστώ πάντως όλους όσους κλικάρουν like, (οπως είπα εγώ τα βλέπω) που είναι συντριπτικά περισσότερα από αυτά των "κυρίων" που έχουν πατήσει dislike ακόμα κι όταν μίλησα για το πρόβλημα υγείας μου.(τόσο υπάνθρωποι είναι) Email και paypal μου : vasiliki42@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου